Vi er glade for, at du fortæller os om dine erfaringer med vores produkter. Alle anmeldelser, positive som negative, bliver kontrolleret og godkendt af produktspecialister. Forudsætningen for godkendelse er overholdelse af følgende brugsbetingelser:
Tips til at skrive en meningsfuld anmeldelse:
Hvad hører IKKE hjemme i en god anmeldelse?
Bemærk også, at vi ikke kan acceptere anmeldelser, hvor stjernebedømmelsen og teksten ser ud til at være selvmodsigende, og vi forbeholder os retten til at afvise en produktanmeldelse af andre årsager. zooplus forbeholder sig også retten til at ændre, forkorte eller slette ethvert indhold på denne hjemmeside, som zooplus efter eget skøn anser for at være uforenelig med disse brugsbetingelser. zooplus garanterer ikke, at du efterfølgende kan redigere eller slette indhold, du har indsendt. Du erklærer, at du, og ikke zooplus, er ansvarlig for indholdet af dine opslag.
Hvis du følger vores tips, vil din anmeldelse være en vigtig beskrivelse, der kan hjælpe andre kunder i deres købsbeslutninger.
Hvordan skabes og håndteres anmeldelser i vores shop?
For at gøre det nemmere for vores kunder at træffe en købsbeslutning, vil vi gerne give dem mulighed for at få glæde af så mange brugeranmeldelser som muligt. Det betyder, at det ikke kun er registrerede kunder der kan bedømme produkter, men også gæster. På den måde giver vi alle mulighed for at sige deres mening om et produkt, uanset om de har købt produktet hos os eller ej.
Anmeldelserne er sorteret kronologisk, så du altid ser de seneste anmeldelser. Efterfølgende redigering af anmeldelsen er af tekniske årsager ikke mulig. Hvis du vil fjerne din kommentar, skal du blot kontakte vores kundeservice: du kan ringe til vores hotline eller benytte vores kontaktformular.
Vi offentliggør positive og negative anmeldelser. Vi forbeholder os dog retten til ikke at offentliggøre anmeldelser eller til at slette dem på noget tidspunkt uden at angive grunde. Dette gælder især åbenlyst ukorrekte eller irrelevante bidrag (f.eks. spam eller falske bedømmelser) og/eller krænkelser af tredjeparters rettigheder (f.eks. ophavsret og/eller personlige rettigheder).
Anmeldelser af produkter, der beskriver skade eller risiko for skade på dyr, vil ikke blive offentliggjort. Hvis en sådan situation opstod, bedes du kontakte kundeservice direkte via kontaktformularen. Direkte kontakt og en grundig analyse af omstændighederne er nødvendige for nøjagtigt at overvåge specifikke sager.
Når du udgiver indhold på vores side accepterer du følgende:
Du garanterer endvidere, at du ikke vil offentliggøre indhold,
Du accepterer at forsvare og holde zooplus (og dets tilknyttede selskaber) skadesløse overfor alle krav, fordringer, skader og følgeskader af enhver art, uanset om det er kendt eller ukendt, herunder rimelige advokatsalærer, der opstår som følge af din manglende overholdelse af ovenstående vilkår, eller overtrædelse af gældende lov eller tredjeparts rettigheder.
zooplus kan til enhver tid ændre disse vilkår for brug. Vi vil i så fald hurtigst muligt offentliggøre en ny version på vores hjemmeside.
Status: maj 2022